Continúan os traballos de limpeza e acondicionamento dos viais e espazos públicos municipais

O Concello de Bueu continúa nestas semanas co plan de limpeza dos viais e espazos públicos das tres parroquias da vila, que se levan a cabo por parte da brigada de obras e servizos municipal, amais doutros servizos de empresas e, incluso, da Fundación para a Discapacidade e Emprego Juan XXIII.

Félix Juncal, alcalde da vila, salienta que “esta semana avanzamos polo lugar de Sar, e o acceso á praia de Tuia, e tamén por Bon”. O rexedor salienta que a limpeza se realiza coa combinación de dúas fórmulas: primeiro co tractor, nas zonas nas que é posible, e a continuación, con maquinaria de man, que permite reforzar o resultado.

Outro dos focos de traballo sitúase entre a zona da Rosa, o Camiño da Sobreiro ou o Camiño de Sobalo, amais de continuar pola Rúa Nova de Abaixo e Rúa Nova de Arriba, nos accesos aos areais de Lagos e Area de Bon.

Pola súa banda, a brigada da Fundación Juan XXIII está limpando o lugar do Valado, a contorna da Capela dos Santos Reis e da Casa da Música, e continuará pola Carrasqueira e A Ramorta. E tamén o xoves, as brigadas continuarán con máquina manual polos lugares de Cela polos que xa pasou o tractor nas semanas anteriores.