O Concello de Bueu entra en nivel de alerta máxima por Covid-19 e o grupo de goberno apela á ‘responsabilidade e solidariedade cidadá’

Félix Juncal, alcalde de Bueu, mantivo este mércores ao mediodía unha reunión telemática con responsables da Consellería de Sanidade na que se valorou a evolución epidemiolóxica da Covid-19, despois de que se comunicase que o municipio se atopa en nivel de alerta máxima. Isto significa que a partir deste xoves ás 00.00 horas, as veciñas e veciños de Bueu non poderán entrar nin saír da vila agás en casos estritamente necesarios e xustificados. Así mesmo, prodúcense algunhas modificacións en canto ás reunións sociais e funcionamento dalgúns sectores produtivos. Neste sentido limítanse os grupos para o desenvolvemento de calquera actividade ou evento de carácter familiar ou social na vía pública, espazos de uso público ou espazos privados, a un máximo de catro persoas, agás no caso de persoas convivintes en que non se aplicará esta limitación.

Ademais, os establecementos de hostalaría e restauración terán prohibido o consumo no interior, e tan só se permitirán as terrazas ao 50 %, cun horario de peche ás 17.00 h. A ocupación máxima será de 4 persoas por mesa ou agrupación de mesas, respectando a distancia mínima de seguridade interpersoal entre elas. No documento oficial da Xunta de Galicia, establécese o peche temporal de certas actividades consideradas non esenciais, entre as que se atopan as dos locais de ocio nocturno, salas de festas, furanchos ou centros de lecer infantil, entre outras.

Reunión grupo de goberno

O alcalde e o grupo de goberno mantiveron unha xuntanza ao remate da da Consellería, e apelan, máis ca nunca, á responsabilidade colectiva e individual para que se reverta a curva de contaxios e volvamos a unha situación de certa normalidade, como acontecía hai unhas semanas. Así mesmo, a cidadanía deberá seguir cumprindo coas medidas de seguridade e hixiene establecidas polas autoridades sanitarias, como son o uso obrigatorio da máscara, o mantemento da distancia interpersoal, o lavado continuado de mans e a utilización de xel hidroalcólico.

O grupo de goberno manterá de novo unha reunión na tarde deste mércores, e irá trasladando á cidadanía todos os acordos e decisións que se vaian adoptando.

O documento completo das restricións podedes descargalo aquí:

Consulta os datos da Covid-19: Datos Coronavirus