Freguifesta de Ons

Evento xa rematado

O Concello de Bueu continúa a fin de semana do 20 e 21 de agosto coa Freguifesta de Ons. O programa arrancará o sábado pola noite, cando entre as 19 e as 22 horas se poderá ver a proxección continuada do vídeo resumo da Freguifesta 2021, e xa despois actuará o Dj Pedro Campos.

O domingo será o día grande, e ás 11 horas presentarase o libro Até aquí podo contar. A fala da illa de Ons, que vén de publicar a editorial Chan da Pólvora coa colaboración do Concello de Bueu. No acto intervirán José Manuel Dopazo Entenza, veciño bueués e autor da obra, Francisco Fernández Rei, membro numerario da RAG e catedrático da USC, e Antón Lopo, editor de Chan da Pólvora. Esta publicación recolle de forma divulgativa un estudo da fala da Illa de Ons e acompáñase de fotos históricas que tamén se expoñerán en tamaño grande ese día.

A partir das 11.30 h haberá unha ruada con Mariachis Noche de Ronda e Trébede, e xa ás 12 horas terá lugar a homenaxe veciñal polas festas a Adrián Ferrer Reboiras, Estrella Pérez Porto e Iván Pérez Porto. Ademais, pola posta en valor de Ons, vaise recoñecer á poeta Míriam Ferradáns Ferradás e a Tino Pardellas de Blas “Tinón”. A continuación serán os oficios relixiosos na honra de San Xaquín e o grupo Trébede poñerá a música e o baile tradicional. A festa rematará ás 17 horas coa actuación do grupo Cantometrics.

Na programación colaboran a Asociación de Amigos e Amigas de Ons, veciñanza do lugar, a parroquia de Ons e Parques Nacionais das Illas Atlánticas.