Festas San Martiño sábado

Evento xa rematado

O Concello de Bueu organiza un amplo programa de actividades para celebrar as Festas do San Martiño, que se desenvolverá entre o 10 ata o 12 de novembro. Música, teatro, magosto, xogos tradicionais e inchables, constitúen as apostas do Concello coa colaboración de colectivos da vila, para unhas festas variadas e diversas, que seconcentrarán na carpa situada en As Lagoas, ademais doutras localizacións.

O sábado, coincidindo coa festividade de San Martiño, a xornada abrirase ás 11 horas polas rúas da vila con animación a cargo da charanga Noroeste. Ás 12 horas serán os oficios relixiosos na honra de San Martiño coa Coral Polifónica Marusía. Xa pola tarde, os pequenos e pequenas poderán gozar na carpa, entre as 16.30 e as 19.30 horas, de xogos populares e inchables de balde, con propostas para diversas idades. Ás 17.00 horas arrancará a tradicional XXVI Carreira de San Martiño, primeiro coas categorías inferiores e logo da absoluta.

Ás 20 horas, o Centro Social do Mar acollerá a obra teatral “#2Pilgrims” de Redrum Teatro, da que se poderá gozar de balde grazas ao programa “Tornar ás Táboas” da Deputación de Pontevedra. Esta proposta aborda o Camiño de Santiago, e outros temas necesarios como a igualdade e as novas masculinidades ou as redes sociais, reivindicando o labor do teatro como motor de cambio social e con tons de comedia.

Pola noite, a partir das 21 horas, a carpa de As Lagoas encherase de música cunha verbena amenizada pola Orquestra Triunfo e un DJ Santymix.