Cinema na rúa: ¡Canta!

Evento xa rematado

No marco do programa municipal de “Cinema na rúa”, o mércores 8 de agosto, a Praza Massó acolle ás 22.00 horas a proxección de «¡Canta!”.

SINOPSE: Buster Moon é un elegante koala que rexenta un teatro que coñeceu tempos mellores. É un optimista nato, o que pero tamén un pouco caradura, pero ama o seu teatro con paixón e é capaz de calquera cousa para salvalo. Sabe que o soño da súa vida está a punto de desaparecer, e só ten unha oportunidade para mantelo a flote: organizar un concurso de canto e conseguir que sexa un gran éxito. Entre os moitos candidatos aparecerán unha porquiña ama de casa e outro porco moi animoso, unha porca espiña rockeira, un gorila bondadoso, un rato presumido e unha elefante moi tímida.