Programa Ler conta moito: «Brinca vai! De aquí a acolá!» de Paco Nogueiras

Evento xa rematado

Logo do éxito colleitado no mes de abril, o Concello de Bueu, a través da concellaría de cultura e bibliotecas, continúa en xuño co programa “Ler conta moito”, no que se promoverán diversos contacontos nas bibliotecas municipais co fin de achegar a lectura á cativada.

O programa, que conta co financiamento da Xunta de Galicia, estenderase durante tres días do mes de xuño ás 18.30 horas en diversos espazos municipais das tres parroquias. Así, a primeira das actividades será “Brinca vai! De aquí a acolá!” de Paco Nogueiras, que se poderá ver na Biblioteca Municipal de Beluso o 6 de xuño. É un espectáculo baseado no libro-cd-dvd “Brinca Vai!”, editado por Kalandraka Editora, no que se combinan cancións, animacións e interpretacións cos ritmos e rexistros máis divertidos. As alegrías, as amizades, os libros, a poesía, a ecoloxía, as festas do ano e o respecto á nosa lingua serán parte da equipaxe nun camiño onde a música soa con forma de sorriso.