Estes arquivos permiten coñecer, con fins estatísticos e de mellora do servizo e adaptación deste ás preferencias do Usuario/a, cal é o seu comportamento cando navega por este Sitio Web.

Neste sentido, para a utilización das mesmas será necesario o consentimento do usuario/a.

Este consentimento, será comunicado, sobre a base a unha elección auténtica, ofrecido mediante unha decisión afirmativa e positiva, antes do tratamento inicial, removible e documentado.

• DE SESIÓN

• DE ANÁLISE

As que permiten ao responsable das mesmas, o seguimento e análise do teu comportamento nos sitios web aos que están vinculadas. A información recollida utilízase na medición da actividade da web, aplicación ou plataforma. Tamén, para a elaboración de perfís de navegación co fin de introducir melloras en función da análise dos datos de uso que se fai do servizo.

• DE PERSONALIZACIÓN

As que permiten acceder ao Sitio Web con algunhas características de carácter xeral predefinidas en función dunha serie de criterios na terminal do usuario/a como por exemplo serían o idioma, o tipo de navegador a través do cal accede ao servizo, a configuración rexional dende onde accede ao servizo, etc.

• DE PUBLICIDADE

As que permiten a xestión dos espazos publicitarios que, no seu caso, se teñan incluído na web, aplicación ou plataforma dende a que presta o servizo solicitado.

3.- Google Analytics

Google poderá transmitir dita información a terceiros cando así se lle requira a lexislación, ou cando ditos terceiros procesen a información por conta de Google. Google non asociará a túa dirección IP con ningún outro dato do que dispoña Google.

A través da analítica web non se obtén información sobre os teus datos persoais garantindo a tutela da privacidade das persoas que navegan pola web. A información que se obtén é a relativa ao número de usuarios/as que acceden á web, o número de páxinas vistas, a frecuencia e repetición das visitas, a súa duración, o navegador utilizado, o operador que presta o servizo, o idioma, o terminal que utiliza, ou a cidade á que está asignada a súa dirección IP. Información que posibilita un mellor e máis apropiado servizo pola nosa parte a través deste Sitio Web.

1. Utilizamos a ferramenta de remarketing con Google Analytics para publicar anuncios online. Isto permítenos que outros provedores, incluído Google, mostren anuncios en sitios de Internet, relacionados con visitas anteriores de usuarios a nuestra web.
  2. Utilizamos publicidade de Display, isto permite a Google Analytics desenvolver a función de remarketing.
  4. Utilizamos os datos da publicidade baseada en intereses de Google ou os datos de audiencia de terceiros (como a idade, o sexo e os intereses) con Google Analytics.

En todo momento, podes inhabilitar Google Analytics para publicidade de Display, así como personalizar a Red de Display de Google, a través da administración de preferencias na seguinte ligazón: Google settings ads.

4.- Ligazón a redes sociais

Aceptar. Non se volverá visualizar este aviso ao acceder a calquera páxina do Sitio Web durante a presente sesión.

Pechar. Ocúltase o aviso na presente páxina, pero ao acceder a calquera outra páxina do Sitio Web volverase mostrar o aviso na parte superior da mesma.

En función da súa propiedade

En función do seu tempo de vida

En función da súa finalidade

Non hai.

O CONCELLO DE BUEU, a través da Web, utiliza Google Analytics e Google Adservices/ Syndication, servizos prestados por Google, Inc., entidade cuxa oficina principal está en 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View (California), CA 94043, Estados Unidos (en adiante, «Google”).

• jas_js
  • Drupal.tableDrag.showWeight
  • remodalcoockie
  • showpopup
  • has_js
  • DRUPAL_UID
  • Política
  • Vimeo

Utilízase para identificar o estado da sesión e rexistrar os vídeos máis recentes que se viron nun navegador específico.

• __utma
  • __utmc
  • __utmz
  • continuous_play_v3
  • vuid
  • _ga
  • Plugin social

Utilízase para compartir información, é unha ferramenta que permite ao usuario/a compartir información cos seus contactos e/o amigos en Facebook

• fr
  • Se desexa máis información ao respecto, pode visitar a seguinte URL:
  • GOOGLE ANALITYCS:
  • Google ADSERVICES / SYNDICATION

• Se utiliza Microsoft Internet Explorer, na opción de menú Ferramentas > Opcións de Internet > Privacidade > Configuración.
  • Se utiliza Google Chrome, na opción de menú Configuración > Privacidade
  • Se utiliza Safari, na opción de menú Preferencias > Seguridade

• Internet Explorer 8 e superior: InPrivate
  • FireFox 3.5 e superior: Navegación Privada
  • Google Chrome 10 e superior: Incógnito
  • Safari 2 e superior: Navegación Privada
  • Opera 10.5 e superior: Navegación Privada

Por favor, lea atentamente a sección de axuda do seu navegador para coñecer máis sobre como activar o “modo privado”. Poderá seguir visitando a nosa Web aínda que o seu navegador estea en “modo privado”, non obstante, a experiencia de usuario/a pode non ser óptima e algunhas utilidades poden non funcionar.